Меню
Список бажань 0 Список порівняння 0

Повернення та обмін

Повернення та обмін товару належної якості
1. Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовільнив його за формою, габаритами, стилем, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
2. Споживач має право на обмін та повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший термін не оголошений продавцем.
3. Обмін і повернення може бути проведено за умови, що товар належної якості не був в експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, не порушена упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики.
* – не допускається часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.

4. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
5. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.
6. Обмін і повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.
7. Важливо! До товару, який повертається, обов’язково слід долучити оригінал Заяви та видаткової накладної/чеку, отриманої в момент продажу, за відсутності цих документів повернення коштів буде неможливе. Отримати та роздрукувати заяву можна за посиланням тут

За цим посиланням необхідно заповнити електронну форму Заяви, роздрукувати її і натиснути кнопку «Надіслати». Заяву необхідно підписати та долучити до повернення.
8. Отримати кошти за повернення буде можливе лише після отримання та перевірки товару нашим менеджером не пізніше 7 робочих днів з моменту отриманнями нами повернення.
9. Товар можна повернути на відділення «Нова пошта» № 2 м. Львів, на ФОП Ганець І. Р., за кошти відправника, або на нашу адресу м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 188, ТЦ «Нова Маркет». Якщо товар належної якості не буде відправлено за рахунок відправника, то таке повернення не буде прийнято.

Повернення та обмін товару неналежної якості
1. При виявленні будь-яких пошкоджень чи дефектів товару, невідповідностей до фотографій на сайті deco-light.com.ua, відсутності елементів споживач повинен зробити фото чи відеофіксацію та надіслати її на поштову скриньку [email protected]
Факт наявності браку підтверджується нашим менеджером після отримання фото чи відеодоказу. В цьому випадку товар визнається товаром неналежної якості.

2. Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар неналежної якості на аналогічний належної якості, у продавця, в якого він був придбаний, протягом 14 днів після придбання товару. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
2. Споживач має право повернути товар неналежної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший термін не оголошений продавцем і одержати назад гроші у розмірі вартості товару.
3. Якщо неналежної якості виявилися елементи або частини товару, то продавцем може бути здійснено заміну цих елементів на елементи належної якості в обумовлений та погоджений з споживачем термін. При цьому зовнішній вигляд товару, його функціональність буде збережено і споживач самостійно без спеціальних навиків зможе замінити ці елементи.
4. Повернення товару неналежної якості можливе, якщо товар не був в експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію товару, не порушена упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики.
* – не допускається часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.
5. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.
6. Обмін і повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
7. Важливо! До товару, який повертається, обов’язково слід долучити оригінал Заяви та видаткової накладної, отриманої в момент продажу, за відсутності цих документів повернення коштів буде неможливе. Отримати та роздрукувати заяву можна за посиланням За цим посиланням необхідно заповнити електронну форму Заяви, роздрукувати її і натиснути кнопку «Надіслати». Заяву необхідно підписати та долучити до повернення.
8. Отримати кошти за повернення буде можливе лише після отримання та перевірки товару нашим менеджером не пізніше 7 робочих днів з моменту отриманнями нами повернення.
9. Товар неналежної якості можна повернути на відділення «Нова пошта» № 2 м. Львів, на ФОП Ганець І. Р., за кошти продавця, або на нашу адресу м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 188, ТЦ «Нова Маркет».