Вибираючи освітлення у нашому інтернет-магазині deco-light.com.ua, Ви можете бути впевнені, що отримуєте продукцію найвищої якості. Оскільки весь представлений асортимент товару у нас на сайті сертифікований, поставляється безпосередньо від відомих європейських виробників, відповідає найвищим європейським стандартам якості, проходить ретельний контроль при отриманні товару, то випадки несправності або браку трапляються вкрай рідко. А надійний захист при упакуванні товару перед відправкою по Україні підвищить ймовірність, що гарантія на освітлення Вам не знадобиться. Та все ж гарантійні випадки трапляються, тому нижче ми опишемо основні принципи гарантійного обслуговування.
Ми пропонуємо гарантію на всі наші світильники, що включає:
- Гарантія якості: Усі наші світильники і лампи виготовлені відповідно до міжнародних стандартів і проходять строгий контроль якості. Ми співпрацюємо лише з перевіреними виробниками, що забезпечує надійність і довговічність продукції.
- Гарантійний термін - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Термін гарантії в основному на світильники становить 12 місяців з дня здійснення покупки. Деякі товари можуть мати гарантійний термін більше 12 місяців – це може бути додатково вказано. Перш, ніж розпочати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з інструкцією та посібником з експлуатації.
- Істотний недолік, що підлягає гарантійному випадку - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Підставою для повернення або обміну продукції неналежної якості (з істотним недоліком) є товарний чек, фіскальний чек або інший документ, що підтверджує факт придбання товару.
Причини відмови у гарантійному обслуговуванні:
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- відсутність фірмової упаковки;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних адаптерів і запчастин, не передбачених виробником
Сервісне обслуговування: У разі виявлення дефектів або проблем з придбаним товаром, ми забезпечуємо безкоштовне обслуговування, обмін чи ремонт протягом гарантійного терміну.
Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виявивши виробничий брак, покупець протягом терміну гарантії має право вимагати від продавця чи виробника:
- повернення сплачених коштів;
- заміни бракованого товару на такий самий або аналогічний із наявних;
- безкоштовне усунення недоліків;
- компенсація витрат на усунення недоліків.
Робота з гарантійним випадком: в разі виявлення недоліку, який підлягає гарантійному обслуговуванню, просимо зв’язатись з нами – зателефонувати за вказаними на сайті номерами або написати на вказаний мейл.
Ми прагнемо до максимального задоволення наших клієнтів і впевнені, що наша гарантія на освітлення підтверджує наші високі стандарти якості. Якщо у Вас є будь-які питання або потреба у додатковій консультації - наша команда завжди готова допомогти Вам. Обирайте надійність, обирайте якість – обирайте Deco Light!