Можливі способи доставки:
- Самовивіз – можливий за адресою м. Львів, вул. Б.Хмельницького, 188, ТЦ «Нова Маркет», магазин-салон світильників з понеділка до п’ятниці 10-19 год, субота 10-18 год, неділя 11-17 год, окрім святкових днів (просимо додатково уточняти з нашим менеджером). Просимо узгоджувати дату та час самовивозу із нашим менеджером.
- Доставка в межах м.Львова – безкоштовно. Доставка здійснюється у робочі дні з понеділка до п’ятниці з 10 до 18 год. Дата та час узгоджується попередньо з нашим менеджером. Доставка можлива до під’їзду.
- Доставка у відділення «Нової пошти» :
Замовлення, вартістю до 2000 грн, – оплата доставки замовником за тарифами «Нової Пошти».
Замовлення, вартістю понад 2000 грн, – оплата доставки відправником.
Важливо! При розміщенні замовлення в коментарях або при спілкуванні з нашим менеджером вказуйте альтернативне найбільш зручне для Вас вантажне відділення «Нової Пошти». Це необхідно у випадку, якщо замовлення по вазі чи габаритам не буде проходити на вказане Вами відділення «Нової Пошти». В цьому разі замовлення поїде на альтернативне відділення, яке Ви вказали. Якщо таке не буде вказане – то замовлення поїде на найближче відділення, яке запропонує оператор «Нової Пошти».
Зверніть увагу, що посилка буде зберігатись на відділенні «Нової Пошти» протягом 7 днів, після чого в разі неотримання її, вона автоматично буде повернута відправнику. За повторне відправлення посилки, незалежно від суми замовлення, вартість доставки оплачує замовник.
Будь ласка, не зволікайте з отриманням Вашого товару.
- Адресна доставка кур’єром «Нової пошти» – здійснюється за рахунок одержувача по тарифам «Нової пошти». Час та дата доставки узгоджується безпосередньо з представниками «Нової Пошти». Ми не можемо впливати на це.
Просимо Вас перевіряти товар при отриманні. Необхідно перевірити товар на наявність механічних пошкоджень, неповну комплектацію. При виявлені пошкоджень чи недокомплектації товару слід звернутися до нашого менеджера. В такому випадку Ви маєте право відмовитися від отримання такого товару. Якщо Ви не провірите товар при отриманні, ми не зможемо допомогти Вам у вирішенні питанні з браком чи недокомплектацією.